Blog - Pojištění

Jak předcházet kybernetickým rizikům ve firmách

06. ledna 2020

V podnikání jsou hrozby související s digitalizací, a hlavně jejich potenciální dopady, mnohem vyšší. Vzhledem k rychlosti, se kterou se tato oblast vyvíjí, je potřeba sledovat aktuální trendy a neustále se vzdělávat. Abychom našim klientům mohli nabídnout v této oblasti špičkový servis, nenechali jsme si ujít letošní konferenci Cyber Insurance Conference, na které vystoupili přední experti jak z oblasti IT, tak pojišťovnictví. Mimo jiné shodli na tom, že firmy si tato rizika pomalu začínají uvědomovat, jen málo z nich je na ně ale připraveno, a tak je důležité mluvit nejen o přínosech, ale také negativních aspektech technologických inovací.

Ve správný čas levnější pojistku
20. prosince 2019

Jeden ze základních parametrů, od kterého se odvíjí cena pojištění osob, je věk pojištěných. Ve výsledku může být rozdíl i stovky korun ročně, pokud se vše správně načasuje.

Chytré technologie – (ne)bezpečně pohodlný život
10. prosince 2019

Není pochyb o tom, že technologie nám usnadňují běžný život a zefektivňují fungování mnoha firem, málokdo si však uvědomuje bezpečnostní hrozby, které jejich používání přináší. Vzhledem k rychlosti, s jakou se technologie vyvíjejí, je potřeba se v tomto ohledu neustále vzdělávat a umět kybernetická rizika předcházet nebo alespoň minimalizovat. Víte, kde všude vás mohou potkat a na co všechno byste si měli dát pozor?

Rodinné pojistky šetří peníze i starosti
05. prosince 2019

Většina společností nabízí služby ve formě nejrůznějších zvýhodněných rodinných balíčků. Známe to třeba u mobilních tarifů, vstupenek či zájezdů. Existuje něco takového i ve světě pojišťovnictví? To se vsaďte, že ano.

Životní pojištění: Čím více o sobě prozradíte, tím spokojenější budete s pojistným plněním
05. listopadu 2019

Každý, kdo někdy řešil rizikové pojištění, tuhle část smluvní dokumentace zná. Dotazník. Otravný, v případě rozsáhlejšího pojistného krytí i několikastránkový papír se spoustou otázek, na které se dá odpovědět jedním slovem nebo také „slohovkou“. Kdykoliv, kdy Vám to přijde vhodné, využijte určitě druhou možnost. Dotazník totiž zpravidla vyplňujete jen jednou a informace v něm obsažené jsou určující pro Vaši budoucí spokojenost s plněním od pojišťovny.